A szolgáltatással (kifizetéssel, átlépéssel) kapcsolatos igénybejelentés akkor teljesíthető, ha az igénybejelentés maradéktalanul megfelel az - Alapszabályban, Pmt. törvényben és a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről szóló szabályzatban, valamint a Tagi szolgáltatási szabályzatban – előírt feltételeknek.
VideóPénztár, online ügyfél-azonosítás részletei
Kérjük, hogy a kifizetési igény benyújtása előtt minden esetben tájékozódjon a feltételekről, részletekről honlapunkon, vagy központi telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-es telefonszámon.
Gyakori kérdések
1. Hol tudom ellenőrizni, hogy milyen a Pénztárban a pénzmosás elleni ügyfél-átvilágítás státusza?
Online pénztárban, pénztári értesítőkön (egyéni számla, befizetési értesítő), vagy a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával.
Lehetséges átvilágítási státuszok, teendők
2. Milyen módon nyújtható be kifizetési igény?
Kérjük, hogy minden esetben tájékozódjon a központi, személyes ügyfélszolgálat nyitvatartásról, és ügyintézéshez foglaljon időpontot: https://online.aranykornyp.hu/idopont-foglalas>>
3. Milyen egyéb feltételeknek kell megfelelni a kifizetési igénylés során?
Kifizetési igény benyújtásának feltételei
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben azonosítási státusza teljeskörűen átvilágított, de korábbi személyes azonosítása óta változott okmánya vagy lakcímkártyája, a kifizetési igénybejelentéséhez legyen szíves az alábbiakat is mellékelni:
A szolgáltatással (kifizetéssel, átlépéssel) kapcsolatos igénybejelentés akkor teljesíthető, ha az igénybejelentés maradéktalanul megfelel az - Alapszabályban, Pmt. törvényben és a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről szóló szabályzatban, valamint a Tagi szolgáltatási szabályzatban – előírt feltételeknek.
VideóPénztár, online ügyfél-azonosítás részletei
Kérjük, hogy a kifizetési igény benyújtása előtt minden esetben tájékozódjon a feltételekről, részletekről honlapunkon, vagy központi telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-es telefonszámon.
Gyakori kérdések
1. Hol tudom ellenőrizni, hogy milyen a Pénztárban a pénzmosás elleni ügyfél-átvilágítás státusza?
Online pénztárban, pénztári értesítőkön (egyéni számla, befizetési értesítő), vagy a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával.
Lehetséges átvilágítási státuszok, teendők
2. Milyen módon nyújtható be kifizetési igény?
Kérjük, hogy minden esetben tájékozódjon a központi, személyes ügyfélszolgálat nyitvatartásról, és ügyintézéshez foglaljon időpontot: https://online.aranykornyp.hu/idopont-foglalas>>
3. Milyen egyéb feltételeknek kell megfelelni a kifizetési igénylés során?
Kifizetési igény benyújtásának feltételei
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben azonosítási státusza teljeskörűen átvilágított, de korábbi személyes azonosítása óta változott okmánya vagy lakcímkártyája, a kifizetési igénybejelentéséhez legyen szíves az alábbiakat is mellékelni: