1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:
Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2025.04.14-től)»
Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»
A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:
Panaszbejelentési módok
2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.
Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség
MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések benyújtásának lehetséges módjai
Az MNB ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei
Pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz az MNB részére telefonon és e-mailben nem nyújtható be.
Pénzügyi Békéltető Testület felé a pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita kezdeményezésének lehetséges módjai
A PBT ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei
Meghallgatások helyszíne: 1133 Budapest, Váci út 76., Capital Square Irodaház
Pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita a fogyasztó PBT részére megküldött írásbeli kérelmére indul. A jogvita nem indítható telefonon és e-mailben.
A Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívüli, alternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.
1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:
Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2025.04.14-től)»
Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»
A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:
Panaszbejelentési módok
2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.
Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség
MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések benyújtásának lehetséges módjai
Az MNB ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei
Pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz az MNB részére telefonon és e-mailben nem nyújtható be.
Pénzügyi Békéltető Testület felé a pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita kezdeményezésének lehetséges módjai
A PBT ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei
Meghallgatások helyszíne: 1133 Budapest, Váci út 76., Capital Square Irodaház
Pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita a fogyasztó PBT részére megküldött írásbeli kérelmére indul. A jogvita nem indítható telefonon és e-mailben.
A Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívüli, alternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.