Panaszkezelés

1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:

  • Cím:                     1051 Budapest, József nádor tér 5-6.
  • Telefon:              +36 1 374 8400
  • Levelezési cím:    Budapest, 1853

Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2025.04.14-től)»

Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»

Panaszbejelentő nyomtatvány»

 A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:

Panaszbejelentési módok

  • központi személyes ügyfélszolgálatunkon a 1051 Budapest, József nádor tér 5-6. címen,
    • hétfőn, kedden, szerdán 08:00-16:00, csütörtökön 08:00-18:00, pénteken: 08:00-14:00 között.
  • telefonos ügyfélszolgáltunkon: +36 1 374 8400 telefonszámon,
    • hétfőn, kedden, szerdán 09:00-16:00, csütörtökön 08:00-20:00, pénteken 09:00-13:00 között.
  • írásban a:

 

 

2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.

Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség

MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések benyújtásának lehetséges módjai 

  • személyesen az MNB Ügyfélszolgálatán:    1122 Budapest, Krisztina krt. 6., vagy bármely Kormányablakban,
  • postai úton az MNB 1534 Budapest, BKKP Pf. 777. levelezési címére küldve,
  • elektronikus formában ügyfél-regisztrációs nyilvántartáshoz tartozó elektronikus kézbesítési tárhelyen keresztül az Ügyfélkapu+ vagy DÁP alkalmazás használatával.

Az MNB ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei

Pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz az MNB részére telefonon és e-mailben nem nyújtható be.

Pénzügyi Békéltető Testület felé a pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita kezdeményezésének lehetséges módjai

  • személyesen az MNB Ügyfélszolgálatán: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6. vagy bármely Kormányablakban,
  • postai úton a PBT-nek címezve: Pénzügyi Békéltető Testület 1525 Budapest, BKKP Pf. 172.,
  • elektronikus formában ügyfél-regisztrációs nyilvántartáshoz tartozó elektronikus kézbesítési tárhelyen keresztül az Ügyfélkapu+ vagy DÁP alkalmazás használatával.

A PBT ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei

Meghallgatások helyszíne: 1133 Budapest, Váci út 76., Capital Square Irodaház

Pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita a fogyasztó PBT részére megküldött írásbeli kérelmére indul. A jogvita nem indítható telefonon és e-mailben.

Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívülialternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.

  • Posta cím:        1363 Budapest, Pf.: 9.
  • Cím:                   1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
  • Telefon:             +36-30-683-5969, +36-30-549-6838, +36-1-391-1400
  • Honlap:              http://www.naih.hu
  • E-mail cím:        ugyfelszolgalat@naih.hu

1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:

  • Cím:                     1051 Budapest, József nádor tér 5-6.
  • Telefon:              +36 1 374 8400
  • Levelezési cím:    Budapest, 1853

Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2025.04.14-től)»

Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»

Panaszbejelentő nyomtatvány»

 A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:

Panaszbejelentési módok

  • központi személyes ügyfélszolgálatunkon a 1051 Budapest, József nádor tér 5-6. címen,
    • hétfőn, kedden, szerdán 08:00-16:00, csütörtökön 08:00-18:00, pénteken: 08:00-14:00 között.
  • telefonos ügyfélszolgáltunkon: +36 1 374 8400 telefonszámon,
    • hétfőn, kedden, szerdán 09:00-16:00, csütörtökön 08:00-20:00, pénteken 09:00-13:00 között.
  • írásban a:

 

 

2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.

Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség

MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések benyújtásának lehetséges módjai 

  • személyesen az MNB Ügyfélszolgálatán:    1122 Budapest, Krisztina krt. 6., vagy bármely Kormányablakban,
  • postai úton az MNB 1534 Budapest, BKKP Pf. 777. levelezési címére küldve,
  • elektronikus formában ügyfél-regisztrációs nyilvántartáshoz tartozó elektronikus kézbesítési tárhelyen keresztül az Ügyfélkapu+ vagy DÁP alkalmazás használatával.

Az MNB ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei

Pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz az MNB részére telefonon és e-mailben nem nyújtható be.

Pénzügyi Békéltető Testület felé a pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita kezdeményezésének lehetséges módjai

  • személyesen az MNB Ügyfélszolgálatán: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6. vagy bármely Kormányablakban,
  • postai úton a PBT-nek címezve: Pénzügyi Békéltető Testület 1525 Budapest, BKKP Pf. 172.,
  • elektronikus formában ügyfél-regisztrációs nyilvántartáshoz tartozó elektronikus kézbesítési tárhelyen keresztül az Ügyfélkapu+ vagy DÁP alkalmazás használatával.

A PBT ügyfélszolgálatának egyéb elérhetőségei

Meghallgatások helyszíne: 1133 Budapest, Váci út 76., Capital Square Irodaház

Pénzügyi tárgyú fogyasztói jogvita a fogyasztó PBT részére megküldött írásbeli kérelmére indul. A jogvita nem indítható telefonon és e-mailben.

Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívülialternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.

  • Posta cím:        1363 Budapest, Pf.: 9.
  • Cím:                   1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
  • Telefon:             +36-30-683-5969, +36-30-549-6838, +36-1-391-1400
  • Honlap:              http://www.naih.hu
  • E-mail cím:        ugyfelszolgalat@naih.hu

Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár weboldala sütiket (cookie-kat) használ a weboldal működtetése, biztonságos használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.