1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:
Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2024.07.18-tól)»
Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»
A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:
Panaszbejelentési módok
2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.
Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség
MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések fogadására kialakított ügyfélszolgálat
Pénzügyi Békéltető Testület elérhetőségei
A Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívüli, alternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.
1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:
Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2024.07.18-tól)»
Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»
A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:
Panaszbejelentési módok
2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.
Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség
MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések fogadására kialakított ügyfélszolgálat
Pénzügyi Békéltető Testület elérhetőségei
A Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívüli, alternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.