Frissítve: 2024.06.11.
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár elkötelezett a személyes adatok védelme kérdésében. Az EU 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint végezzük a személyes adatok kezelését.
Kiemelten fontos számunkra, hogy az általunk kezelt adatok tulajdonosai pontosan tájékozódhassanak a ránk bízott adataik sorsáról, az adatkezeléssel kapcsolatos jogaikról. Ezeken túl informatikai eszközökkel is védjük hálózatunkat, mindent megteszünk az adatok biztonsága érdekében, óvjuk azok sértetlenségét és bizalmasságát.
Pénztárunk működésében 20 különböző adatkezelést azonosítottunk, a nyilvános vonatkozó adatkezelési tájékoztatóink az alábbiakban olvashatóak:
17. Videós ügyfélszolgálat»
A Pénztár videós ügyfélszolgálatot üzemeltet általános tájékoztatás, ügyfél-átvilágítás és online beléptetés ügyintézése céljából
18. Időpontfoglalás videós ügyfélszolgálathoz»
A videós ügyfélszolgálatra időpontot lehet előre foglalni
19. Visszahíváskérés foglalt videós ügyfélszolgálat esetén»
Sikertelen videóhívás esetén az ügyfél kérheti a pénztár visszahívását
20. Marketing-tájékoztatás»
Kapcsolattartás a tájékoztatást kérőkkel, tájékoztatás nyújtása, információ küldése
Frissítve: 2024.06.11.
Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár elkötelezett a személyes adatok védelme kérdésében. Az EU 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint végezzük a személyes adatok kezelését.
Kiemelten fontos számunkra, hogy az általunk kezelt adatok tulajdonosai pontosan tájékozódhassanak a ránk bízott adataik sorsáról, az adatkezeléssel kapcsolatos jogaikról. Ezeken túl informatikai eszközökkel is védjük hálózatunkat, mindent megteszünk az adatok biztonsága érdekében, óvjuk azok sértetlenségét és bizalmasságát.
Pénztárunk működésében 20 különböző adatkezelést azonosítottunk, a nyilvános vonatkozó adatkezelési tájékoztatóink az alábbiakban olvashatóak:
17. Videós ügyfélszolgálat»
A Pénztár videós ügyfélszolgálatot üzemeltet általános tájékoztatás, ügyfél-átvilágítás és online beléptetés ügyintézése céljából
18. Időpontfoglalás videós ügyfélszolgálathoz»
A videós ügyfélszolgálatra időpontot lehet előre foglalni
19. Visszahíváskérés foglalt videós ügyfélszolgálat esetén»
Sikertelen videóhívás esetén az ügyfél kérheti a pénztár visszahívását
20. Marketing-tájékoztatás»
Kapcsolattartás a tájékoztatást kérőkkel, tájékoztatás nyújtása, információ küldése