Befizetési lehetőségek

EGYÉNI BEFIZETÉS ESETÉN:

 

1. Banki átutalással

 - Saját Aranykoros egyéni számlaszámára, amelyet megtalál a Pénztári dokumentumokon illetve, bármikor lekérdezhető weboldalunkon.

Egyéni számlaszám lekérdezése

Központi számlaszámunk: 10918001-00000003-00140000  
(IBAN: HU98 1091 8001 0000 0003 0014 0000)
FONTOS! Központi számlaszámra utalás esetén, az átutalás közlemény rovatában kérjük, hogy mindenképpen tüntesse fel nevét és adóazonosító jelét annak érdekében, hogy befizetését azonosítani tudjuk!

2. Csoportos beszedési megbízással

A csoportos beszedés az Ön számára az egyik legkényelmesebb és legkötséghatékonyabb módja a megtakarítás rendszeres befizetésének.

Egyszeri ügyintézéssel hosszú távon megoldhatja a befizetést, a beszedés költségei a Pénztárat terhelik, az Ön számára a befizetések díjmentesek. Töltse le az Egyéb nyomtatványok között található beszedési nyomtatványt, majd kitöltés után juttassa el számlavezető bankjához vagy a Pénztárhoz.

Bővebben

 

3. Munkáltató megbízásával - (az Ön által a munkáltatójának adott megbízás alapján).

4. Bankkártyával  

5. Postai csekken  - (amennyiben erre vonatkozó igényét jelzi a Pénztárnak),

6. Fizetési kérelemmel - A fizetési kérelem lehetőséget teremt arra, hogy a beállított összegről és a beállított rendszerességgel Ön kapjon egy jelzést a bankja felől (applikáción keresztül, vagy online banki felületen), amit ezt követően jóváhagyhat, és ezzel megtörténik az azonnali átutalás a Pénztár felé, vagy el is utasíthat, ekkor az adott utalás nem valósul meg.

A fizetési kérelem lehet havi, negyedéves, féléves, éves, vagy akár eseti is.

A fizetési kérelem fogadása 2024.04.01-től minden magyarországi pénzforgalmi szolgáltatónál elérhető. Fontos, hogy ellenőrizzük, engedélyeztük-e már mobilapplikációnkban vagy netbanki felületen a kérelmek fogadását.

Miért előnyös a fizetési kérelem?

  • Mi döntjük el, hogy elfogadjuk, vagy elutasítjuk a kapott kérelmet
  • Egyszerű, nem nekünk kell rögzíteni az utaláshoz a banki adatokat
  • Elfogadás után azonnali átutalással történik meg a fizetés
  • Tranzakciós illetékmentes

A fizetési kérelem igénylése

A beállítást kérheti Pénztárunknál a fizetni kívánt összeg és a rendszeresség megadása mellett:

  • rögzített e-mail címről e-maileben az info@aranykornyp.hu címre írva,
  • rögzített mobiltelefonszámról SMS-ben a 06 30 344 4296-os mobilszámra küldve,
  • az online pénztárból küldött üzenetben,
  • telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-ás számon,
  • VideóPénztáron keresztül, vagy
  • központi személyes ügyfélszolgálatunkon (1051 Budapest, József nádor tér 5-6.)

A fizetési kérelem igénybevételéhez nem feltétel, hogy a használt – fizetési kérelemre alkalmas - számlaszám a Pénztárnál is rögzítésre kerüljön, viszont ez esetben szükséges, hogy a bankjánál rendelkezzen másodlagos azonosítóval, melynek beállítását a bankjánál tudja intézni. A másodlagos azonosító lehet telefonszám, e-mail cím, vagy adóazonosító jel, és a választott azonosítónak a Pénztár nyilvántartásában is szerepelnie kell. 

7. Készpénzbefizetéssel - az UniCrerdit Bank bankfiókjaiban>> 

 

 MUNKÁLTATÓI BÉREN KÍVÜLI JUTTATÁS ESETÉN:

 

  • amennyiben munkáltatója nyújtja az önkéntes nyugdíjpénztári juttatást, akkor évente egy alkalommal nyilatkozhat arról, hogy mely pénztárhoz kéri az utalást, a további teendőket ez esetben a munkáltató intézi Ön helyett.
Befizetési lehetőségek

EGYÉNI BEFIZETÉS ESETÉN:

 

1. Banki átutalással

 - Saját Aranykoros egyéni számlaszámára, amelyet megtalál a Pénztári dokumentumokon illetve, bármikor lekérdezhető weboldalunkon.

Egyéni számlaszám lekérdezése

Központi számlaszámunk: 10918001-00000003-00140000  
(IBAN: HU98 1091 8001 0000 0003 0014 0000)
FONTOS! Központi számlaszámra utalás esetén, az átutalás közlemény rovatában kérjük, hogy mindenképpen tüntesse fel nevét és adóazonosító jelét annak érdekében, hogy befizetését azonosítani tudjuk!

2. Csoportos beszedési megbízással

A csoportos beszedés az Ön számára az egyik legkényelmesebb és legkötséghatékonyabb módja a megtakarítás rendszeres befizetésének.

Egyszeri ügyintézéssel hosszú távon megoldhatja a befizetést, a beszedés költségei a Pénztárat terhelik, az Ön számára a befizetések díjmentesek. Töltse le az Egyéb nyomtatványok között található beszedési nyomtatványt, majd kitöltés után juttassa el számlavezető bankjához vagy a Pénztárhoz.

Bővebben

 

3. Munkáltató megbízásával - (az Ön által a munkáltatójának adott megbízás alapján).

4. Bankkártyával  

5. Postai csekken  - (amennyiben erre vonatkozó igényét jelzi a Pénztárnak),

6. Fizetési kérelemmel - A fizetési kérelem lehetőséget teremt arra, hogy a beállított összegről és a beállított rendszerességgel Ön kapjon egy jelzést a bankja felől (applikáción keresztül, vagy online banki felületen), amit ezt követően jóváhagyhat, és ezzel megtörténik az azonnali átutalás a Pénztár felé, vagy el is utasíthat, ekkor az adott utalás nem valósul meg.

A fizetési kérelem lehet havi, negyedéves, féléves, éves, vagy akár eseti is.

A fizetési kérelem fogadása 2024.04.01-től minden magyarországi pénzforgalmi szolgáltatónál elérhető. Fontos, hogy ellenőrizzük, engedélyeztük-e már mobilapplikációnkban vagy netbanki felületen a kérelmek fogadását.

Miért előnyös a fizetési kérelem?

  • Mi döntjük el, hogy elfogadjuk, vagy elutasítjuk a kapott kérelmet
  • Egyszerű, nem nekünk kell rögzíteni az utaláshoz a banki adatokat
  • Elfogadás után azonnali átutalással történik meg a fizetés
  • Tranzakciós illetékmentes

A fizetési kérelem igénylése

A beállítást kérheti Pénztárunknál a fizetni kívánt összeg és a rendszeresség megadása mellett:

  • rögzített e-mail címről e-maileben az info@aranykornyp.hu címre írva,
  • rögzített mobiltelefonszámról SMS-ben a 06 30 344 4296-os mobilszámra küldve,
  • az online pénztárból küldött üzenetben,
  • telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-ás számon,
  • VideóPénztáron keresztül, vagy
  • központi személyes ügyfélszolgálatunkon (1051 Budapest, József nádor tér 5-6.)

A fizetési kérelem igénybevételéhez nem feltétel, hogy a használt – fizetési kérelemre alkalmas - számlaszám a Pénztárnál is rögzítésre kerüljön, viszont ez esetben szükséges, hogy a bankjánál rendelkezzen másodlagos azonosítóval, melynek beállítását a bankjánál tudja intézni. A másodlagos azonosító lehet telefonszám, e-mail cím, vagy adóazonosító jel, és a választott azonosítónak a Pénztár nyilvántartásában is szerepelnie kell. 

7. Készpénzbefizetéssel - az UniCrerdit Bank bankfiókjaiban>> 

 

 MUNKÁLTATÓI BÉREN KÍVÜLI JUTTATÁS ESETÉN:

 

  • amennyiben munkáltatója nyújtja az önkéntes nyugdíjpénztári juttatást, akkor évente egy alkalommal nyilatkozhat arról, hogy mely pénztárhoz kéri az utalást, a további teendőket ez esetben a munkáltató intézi Ön helyett.

Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár weboldala sütiket (cookie-kat) használ a weboldal működtetése, biztonságos használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.